2 nov. 2014

Utflykt till Montesinos

Hej på er!

Hoppas att ni alla har haft en skön helg denna All Helgona helgen! Vi har tänkt på dem som lämnat oss men har ingen kyrkogård att gå till. Vi har sänt våra tankar och hoppas och tror att det många gånger räcker med en tanke...

I fredags var vi på After Work på Mäklarringens terrass. Det var en riktig toppenkväll, ganska många kunder dök upp, Lars var grillmästare och alla hade en trevlig kväll med god mat och dryck. Tack Kent och Björn-Ove för er gästfrihet! 

Snyggt Halloween-hår på Kent som alltid bjuder på sig själv!

En selfie innan vi åkte!

I lördags var vi på gymmet hela gänget! Nu ska här tränas! Även Lars har börjat och själv har jag varit där vid tre prova-på tillfällen och jag gillar det stället. Det passar mig jättebra. De har olika pass, zumba, pilates, spinning, bodypump och en massa annat plus en rejäl styrketräningslokal. Det finns alltid instruktörer där så man får bra hjälp med att ordna ett program vilket jag uppskattar som inte har tränat på länge! Så nu kör vi så det ryker!

I lördags startade jag upp med ett spinningpass och så otränad som jag är så var det urjobbigt förstås! Svetten rann och vattnet tog slut alldeles för fort, men jag kommer igen! 
I morgon kör vi igen! 

Spinning-salen ligger under en enorm markis med utsikt över havet, helt fantastiskt! 




Idag har vi varit på utflykt i Montesinos! Jag fick ett mail för ett tag sen från pappas kusin Barbro (!) som hade köpt hus här i närheten och frågade om vi kunde ses innan de åker till Sverige igen. Idag passade det bra och vi letade upp deras fina hus i Montesinos! 
Jösses! Vi har inte träffats sen vi ordnade några släktträffar på pappas sida i mitten/slutet av 80-talet! Oj oj, så länge sen vi sågs! Det var riktigt roligt och vi hade verkligen så mycket att prata om så timmarna bara flög iväg. Så mysigt ni bor, jättefint! Tack snälla Barbro o Kalle för att ni hörde av er! Vi ses igen i januari! Nu får vi hålla kontakten!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar