13 feb. 2014

Lycka och tacksamhet

Hej på er!


Allt är bra med oss! 
Vi har nu det mesta på plats, dock ska tavlor, lampor och annat smått och gott upp! Vi har även en del som ska bäras ner till garaget så det försvinner från lägenheten. 

Vi känner en enorm tacksamhet för att vi har kunnat genomföra det här och förverkliga vår dröm! Det känns verkligen alldeles underbart att ha fått den här möjligheten. 
Vi stortrivs verkligen och får nästan nypa oss i armen för att inse att vi inte drömmer! 
Lägenheten är fantastisk, den känns väldigt stor mot vår lilla lägenhet på regementet! Betydligt större ytor här. Vi har en härlig terass med sol mellan 8-12 ca, skönt när det står på som mest under sommaren. Idag har vi fått känna på det sköna klimatet här, vi hade mellan 25-26 grader som mest! Helt sagolikt! Vi tog en cykeltur ner till havet och hem igen.
Underbart med tanke på rapporterna hemifrån idag, det snöar på tvären, nu regnar det, det är snöglopp o s v. 


Idag köpte vi ett nytt litet olivträd då det jag fick av mamma o pappa tyvärr inte klarade flytten...😩 sorry mor o far, det snöade ju när vi packade trailern och det blev nog för mycket för mitt lillaträd. Men nu står det nya här och jag tänker på er när jag tittat på det!


Lycka kan vara många olika saker och det kan vara olika saker för olika människor. Idag upplevde jag en speciell lycka, det var ett långt, härligt samtal med min älskade dotter Frida! Det var längesen vi hade ett sånt långt och mysigt samtal och jag kände mig jätteglad långt efteråt!! Tack gumman!

 Love you Frida❤️❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar