2 juni 2014

Träning

Hej på er! 
Livet går sin gilla gång här, vi jobbar som vanligt en hel del, vilket vi är glada för. Vi får mycket uppdrag vilket genererar i ännu fler, toppen! 
Helgen som gick hände det inte så mycket. Vi hade storstädning. Inte så kul men det var nödvändigt! I lördags var jag på marknaden o köpte hem 5 kg apelsiner, lite tomater o avokado, hittade en strandklänning oxå! Tog cykeln så jag slapp bära allt. Igår söndag så var det mulet hela dagen, det regnade faktiskt också för första gången! (Har regnat ett par nätter tidigare.) 
Jag har nu sista veckorna börjat gå mina PW lite oftare, nu går jag i stort sett varje dag! Känns riktigt skönt! Idag kombinerade jag t o m med armhävningar, dips och situps vid en lekplats oxå! Hej hopp! Känner mig piggare och lite raskare i steget o mår väl av att röra mig lite mer. Här är det ju så enkelt, bara dra på sig shorts o linne o skor så går jag ut! Vi har mellan 23-25 varje dag. I mitten av veckan ska vi få över 30, vi går väl se vad det blir...

Så här fräsch var jag för en stund sen när jag komm hem!

Vill bara visa min underbart fina lavendel som jag fick av mamma! Nu blommar den jättefint! 


Det skulle vara väldigt kul med lite fler kommentarer här inne istället för på FB! Ser att det är många som är inne men inga kommentarer knappt. Jättekul att höra ifrån er tycker jag! Snälla, skriv bara nån rad så blir jag glad!

Ha det gott alla!

4 kommentarer:

  1. Haha! Ja det funkar! Men ser inte om det är Ingbrith eller Pamela?

    SvaraRadera
  2. Christina Larsson3 juni 2014 kl. 08:57

    Det är roligt att läsa hur du har det och hur det ser ut där ni bor. Kanske lite också för att Karin och Kjell också bor där emellanåt. I dag har Karin och jag tillsammans med många andra damer spelat Old Girls här i Halland på Björnhults Golfklubb. Karin fick adressen till din blog så nu får du säkert besök av henne också. I bland är världen liten. Karin berättade vem som sköter hennes blommor när de inte är i Spanien och på bara några få ords beskrivning så förstod jag att det måste vara du Barbro. Ha det bra och ta hand om Karins blommor!

    SvaraRadera
  3. Hej Christina! Men så kul, så ni känner varandra! Ja ibland är världen liten! Det stämmer att vi tittar till deras lägenhet åt dem när de inte är här, vattnar palmerna också! Kul att du följer och även visat Karin min blogg! Ha det fint! Kram

    SvaraRadera