23 maj 2013

Härlig eftermiddag på stan!

Hej igen!
Idag kom mina små godingar till mig på jobbet och sen gick vi en sväng på stan. Jag hade lovat att passa dem en stund eftersom Frida hade ärende till Greta o Anna och ville kolla runt lite på egen hand. Vi gick då ner till BR en sväng och där hittade de varsin grej som jag köpte till dem. De blev så glada så! Buster fick ett slags gevär där man fäster en liten vattenballong och så skjuter man! Det måste dock vara lite varmare ute än just nu! Molly fick ett set med speciell lera som man kan forma olika maträtter, spagetti, hamburgare och allt möjligt. De var väldigt nöjda!
Sen var det dags för en glass och vi satte oss nere på Gågatan på en bänk i solskenet. Det var riktigt härligt ute. Skönt att det snart är helg igen och tydligen ska vädret vara ganska ok.


När glassarna var uppätna så gick vi mot Greta o Anna - butiken, de ville se vad mamma gjorde! Sagt och gjort, vi gick in och kollade och de hade erbjudande på 20% på alla klänningar. Både Frida och jag köpte varsin. Hannah var också med som smakråd. Vi träffade på Johanna Toftby och de andra småstadsdrottningarna! Riktigt skön stämning där!

Den här klänningen köpte Frida! Ursnygg på dem båda två!
Bra köp!

1 kommentar:

  1. hihi!! Vilket härligt inlägg!! Får knappt barnen till att äta deras kvällsmat för att de har så fullt upp!! Roligt!! Verkligen uppskattat! Det är de spontana som är det roligaste egentligen! Minns när man var liten och fick nått som man inte hade väntat sig!! :-)

    Måste prova min klänning nu! Men har precis ätit så magen känns svullen...kanske ska vänta en stund! hehe

    KRAM! Tack än en gång för idag!

    SvaraRadera