24 maj 2013

Sköna Fredag

Hej där!
Skönt att det är fredag! Solen sken i morse och man blir så lycklig! Dessvärre var det ganska kallt så jag tog på jackan innan jag cyklade iväg.



Stressigt på jobbet idag, vi lagade moussaka och Leilas amerikanska äppelpaj med hemgjord vaniljsås! Mums!! Alla tyckte det var jättegott. Själv smakade jag givetvis inte för jag äter ju fakikkost. Idag är femte dagen och jag åt en stekt tjock korv med hög kötthalt, och 2 mosade ägg med majonäs. Jag mår jättebra av den här maten, känner absolut inget sug alls och jag håller mig mätt länge! Idag hade jag totalt gått ner 2.2 kg sen i måndags, på fem dagar! Är jättenöjd givetvis. Kör nog en vecka till. 
Ikväll har vi grillat, det blev fläskkarre med egen jättegod bearnaise och kryddsmör.  INGET vin! Riktigt stolt faktiskt. Men jag förbereder mig för morgondagen då vi får gäster. Då blir det både kolhydrater och vin! Nu blir det Let´s Dance!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar