29 maj 2013

Ingen träning.....

Hej alla!

Har tänkt varje morgon den här veckan att när jag kommer hem från jobbet så ska jag ut och gå en rejäl PW eller så köra Annika Sjöö´s DVD som är sååå jobbig! Men varje em så blir jag sittande och kommer inte iväg eller igång.

Helgen som kommer ska jag vara ensam, det ska spelas golf i Skåne och då stannar jag hemma.
Det får bli en riktig nystart med träning då istället.
Nu vill jag bara sitta på balkongen och bara mysa. Det är ju skönt ute även fast det är lite mulet.
Så L var och köpte räkor och nu blir det lite lyx här hemma en vanlig onsdag! Det blir skönt att sitta ute o äta, man är inte så bortskämd med det än i alla fall. Man kan ju alltid hoppas.

Jag är så glad i mina små vita sommarblommor på balkongen. Det blev bara vitt i år, vilket jag tycker är fräscht och vackert. Jag har ju också en liten kryddodling på golvet, gott att ha när man grillar t ex.

Nu är det dags att inta balkongen! Vi hörs!




2 kommentarer:

  1. Hej!! Oj massor av läsning hade jag att ta igen! VAd roligt! Ja, visst e det helt underbart ute! Idag har vi varit ute hela dagen!! På förmiddagen var vi hos Mollys kompis Valter. Fikade och blev bjudna på lunch sen åkte vi hem! Buster hade med sig en kmpis hem och sen kom Mollys kompis Elias hit med sin mamma. Satt ute på altanen och bara njöt!!

    Vi hörs! Nu kom precis Björn hem efter en lång dag på jobbet!!

    SvaraRadera
  2. Åh vilken härlig dag du har haft med barnen!

    SvaraRadera