29 sep. 2013

LBC-dagen och Höstmarknad


Jag hade en jättetrevlig dag igår! Stämde träff med Hannah o Lilly och tog en promenad till LBC, där vi träffade Robban, Frida, Buster o Molly! Massor av aktiviteter, de bjöd även på korv och hamburgare! 



Molly valde ansiktsmålning och blev den allra sötaste lilla kaninen! 


Buster fick köra radiostyrd bil på en riktig bana vilket han tyckte var kul! 


Han fick även provsitta Robbans stora lastbil, vilket även jag gjorde! Haha!!


Sedan gick vi vidare, tog en promenad ner till centrum dör höstmarknaden var i full gång! Massor av folk överallt. Barnen fick åka karusell o jag shoppade lite grand. Hittade 2 olika ljuslyktor inne på Hjärterum som jag inte kunde motstå! 


Lilla Lilly sov så gott men vi hann med både amning och blöjbyte! Åh så mysigt att bara titta på henne! Hon börjar verkligen växa till sig nu, tittar mer med en öppen blick nu. Farmors lilla docka!


Tack för att ni frågade om jag ville följa med! Det var jättekul att umgås en stund med er! Kram, kram! ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar