9 aug. 2014

Afterwork och goda vänner

Såå fin!
Buster 2 timmar gammal! 2550 g
Hej på er!

Först måste jag gratta vår härliga Buster som fyllt 8 år! Minns det som igår när jag första gången fick hålla honom endast 2 timmar gammal! Som vi har älskat denna härliga grabb! Enda grabben dessutom i hela barnbarnaskaran!

Hoppas att ni alla mår bra därhemma! Ni har ju haft en fantastisk sommar har vi förstått och det är ju bara något att vara tacksam för!

Tiden bara flyger iväg för mig här! Jag skriver det varje gång men det är faktiskt så. Vi jobbar och har mycket lite tid för annat just nu mitt i semestertiden. Lars var hemma i Sverige en vecka i juli och den veckan hade jag verkligen jobb upp över öronen! Jösses, det blev varken ordning med mat, hemmafix, lugn och ro för fem öre! Det blir inga mer semesterresor i juli för vår del på några år! Då har vi absolut som mest att göra. 

Vi hade en afterwork på Mäklarringen för ett par veckor sen och jag har inte haft tid att sitta bakom datorn och skriva innan nu... Men här kommer lite sköna bilder! Det bjöds på lite goda tapas, drycker och ett enormt fyrverkeri på taket! Fantastiskt!

Vi har umgåtts med våra goda vänner Lars o Britt-Marie så mycket som tiden tillåtit och några restaurangbesök har vi hunnit med. Vi trivs jättefint tillsammans. Igår åkte de hem men kommer igen i september. Då kan vi hoppas att vi har bättre med tid! Hoppas att resan hem gick bra!

Andra nyheter: jag jobbar inte längre på Mäklarringen. Nu är det heltid på Din Boservice som gäller för mig! Det är mycket uppdrag men också mycket jobb i datorn med förfrågningar, uppföljningar, all administration runtom m m så det är fullt upp kan man säga. Det här känns jättebra, det är det här jag vill göra! Nu kan jag styra upp dagen som det passar lite bättre men det är ju ändå en massa måsten varje dag. 
Vi får nya kunder hela tiden och nu har vi faktiskt ganska många kunder i vårt lilla kundregister vilket är jättekul! Det sprider sig som ringar på vattnet och nu får vi förfrågningar från människor som känner någon som fått hjälp av oss! Det är ju den allra bästa marknadsföringen man kan få! Ja nu kör vi så det ryker!!











Hej då för denna gång!




1 kommentar:

  1. Hej . Det är ju bra att du har att göra. Men hoppas att du får lite vila i september . Jag har arbetat i 2veckor . Men det går bra . Det är inte så varmt nu . Du ska ju till sverige i slutet av augusti då får du vila upp dig. Men det är ju många du ska besöka. Ha det bra. Kram Agneta

    SvaraRadera