9 aug. 2014

Ett inlägg till!

Det får allt bli ett inlägg till eftersom det är så långt emellan... hihi!

Jag åker ju hem till Sverige den 28/8 och stannar en vecka. Det ska bli så roligt att träffa alla igen.  Nu var det ett tag sen och jag ser jättemycket fram emot att få se er alla igen!
Igår när våran goe Buster fyllde 8 år så pratade vi lite i telefon, det är de stunderna som gör att man längtar lite extra förstås. Molly´s kommentar under kalaset i luren igår: Åh vad ni pratar, jag hör knappt vad mormor säger! hehe, hon har svar på tal den tösen!

Buster o Molly, vi ska ses mycket när jag kommer och vi ska fira era födelsedagar ordentligt! Lördag när mamma jobbar så hittar vi på något kul, är ni med på det?


Mina underbara godingar!

Lilla goa Lilly  saknar jag också, du har i stort sett lärt dig gå sen vi sågs sist! Det ska bli så roligt att få hålla om dig snart igen! Lilla sötnosen som alltid är så glad och nöjd!
Vilka stora mörka ögon du har, lik pappa men nu mer lik mamma tror jag!
Ljuvliga lilla Lilly!



Det ska också bli kul att träffa Maja och lillasyster Agnes! Det var ju också ett tag sen.  Lilla Maja som är så mysig och lite busig! Lilla Agnes har ju också växt en hel del sen sist.

Maja, Agnes och Molly

Jag hoppas att jag hinner träffa många fler när jag kommer men alla ni små, er ska det bli extra roligt att träffa!
Ha det gott allihopa och så ses vi snart! Kramar till er allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar