22 aug. 2014

Nöjd och tacksam

Jag är så nöjd med att jobba hemifrån, härligt att inte ha så många tider att passa och ändå få jobba med något så roligt som det vi gör här och nu! 

Får man känna sig lite nöjd utan att det ska missförstås? Många kanske har ont av det och det kan låta lite lyxigt, men ni ska veta att vi jobbar mycket! Jag har kontoret på fickan hela tiden, är alltid nåbar via telefonen (oftast i alla fall)! Får jag en förfrågan så svarar jag alltid så omgående jag kan, vilket jag känner att många uppskattar. 
Nu har vi det dock lite lugnare, nu hinner vi hitta på lite annat emellan, annars har vi jobbat konstant varje dag sedan maj månad! Ja, även helgerna! 

Vi är glada för all respons vi har fått, det är fantastiskt att så långa letar reda på oss via olika kanaler! Jätteroligt verkligen, vi känner att vi fyller ett behov och hoppas att vi blir anlitade av ännu fler!

Idag tog jag fram min råsaftcentrifug som jag inte använt på väldigt länge! Plockade fram både rödbetor, morötter, gurka och hade även kvar lite färskpressad apelsinjuice från i morse, detta mixade jag ihop till en jättegod och nyttig drink! Såå god den var! Nu ska jag använda den lite oftare! Detox!

För vår del blir det nog ett par timmar vid poolen i em, i morgon ska vi ta en sväng på marknaden! Önskar er alla en trevlig helg! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar