1 juni 2013

Härlig dag med barnbarnen!

Idag åkte jag ut till Kinnarumma där de har den årliga Kinnarummadagen. Det finns en stor brännbollsturnering, öltält, servering, pilkastning och karusell för barnen m m. Vi träffades där och Buster vann till slut en jättehammare som han så gärna ville ha. Molly ville åka karusell. De blev hungriga och det fanns både hamburgare och korv och dricka. När vi var klara med maten så blev det uppträdande av familjen Batista som sjöng helt fantastiskt bra! Även Patrik Rasmussen uppträdde.
Därefter var det dags att gå mot bilen och åka hemåt.


Frida och barnen o jag åkte till stan och köpte tyg till kuddar som jag ska sy kuddar av till Busters rum. Frida stack in på Rusta och köpte 2 Baden baden stolar. 
På em satt jag på balkongen och läste och hade det ljuvligt i solen! Vilket väder! Drog fram vår liggfåtölj till balkongen och låg o solade där en stund så att jag t o m somnade! Underbart!!
Sen mulnade det på och så småningom kom både åska och ösregn. 

Björn fick skjuta pil så att Buster fick sin hammare!




Molly ville gärna åka karusell!






Molly kollade på uppträdandet och lyssnade noga, precis som sin mamma i den åldern!
De som uppträdde var fantastiskt duktiga! Familjen Bautista!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar