15 juni 2013

Vilken kul lördag!!




Jag började min dag vid 7.15 då jag gick upp och tog på träningskläderna, tog en powerwalk runt Hestra, ca 1 timma. Idag kändes det faktiskt lite trögare och jobbigare, vet inte vad det berodde på men så var det i alla fall. Hann precis ta en dusch och även förbereda frukosten; bacon och äggröra, när Molly kom. Vi fixade lite, och sen åkte vi tre ner till stan. 

Jag hade flera små ärenden men Lars ville köpa en snygg skjorta till nästa helg och han kom ut från Harry´s med både byxor och skjorta och lite tillbehör! Riktigt bra shopping! Han kommer att bli så fin så!

Sen träffade vi på mina föräldrar på Torget och de hade köpt churroz som Molly gillade!
Lars stack iväg och klippte sig och Mollsan och jag gick in på H&M hittade en ursöt klänning till nästa helg! Jättesöt aprikos klänning med en bred volang nertill och två smala upptill i ringningen och så var den ärmlös. 






Sen avslutade vi vårt besök i stan på McDonalds. Inte det ultimata valet för min del men Molly var nöjd! De har ju sallader som är ok så det funkar.

Sen åkte vi hem och tog en snabbfika och sen åkte Molly o jag till Borås Djurpark! 










Jättekul att se alla djur och vi har ju verkligen en jättefin djurpark här hemma i Borås! Det var längesen jag var i djurparken, kommer inte exakt ihåg men tror att det var våren innan Molly föddes. Då var jag där tillsammans med 3 gravida mammor! Frida, Jenny och Maria. 




Vi gick runt hela parken och kollade på alla djur, Molly tyckte det var väldigt roligt. Det var ju toppenväder så det var en riktigt toppendag för detta ändamål. 

Jag har inte varit och tittat på det nya björnhuset tidigare så det var kul att få gå mitt över hela hägnet! Vi såg ju 2 stora björnar dessutom, mäktiga djur tycker jag!




Det blev glass och dricka och som avslutning lite lek på lekplatsen och sen ponnyridning! Då blev Molly överlycklig!














Buster kom hit vid 17-tiden efter att ha varit i Lidköping en heldag med BMX-gänget och de har cyklat och hoppat i en skumgummigrop och allt möjligt kul! Han var helnöjd och hade dessutom käkat pizza till lunch!

Nu ikväll har vi käkat tacos som var beställt och just nu är det barnfilm på TV och en stor skål med ostbågar och en skål med godis, nöjda barn!

Vi kommer nog alla att sova gott i natt!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar