20 juli 2013

Idag är det marknad!

Igår tog vi en tur till Murcia, en ganska stor stad ca 6 mil härifrån. Vi ville kolla lite på Ikea!😜 kändes ganska knasigt att se alla soffor som heter Ektorp, Kivik m m och så hörde man alla prata spanska överallt! Allt ser ut precis som hemma! Vi tog en lunch där, Lars åt köttbullar! 

På em var vi hemma o softade lite vid poolen, skönt att svalka av sig där när termometern visa 34 grader. På kvällen kom Kent o Ulrich hit och så åkte vi till Mil Palmeras och åt på en restaurang som de kände till. God mat och trevlig liten ort. 
Jag åt underbara lammracks som är min favorit! 

Ulrich och Kent

Det blev en sen kväll, kom inte i säng förrän 00.30 ca...

Idag gick jag upp 6.30 själv, tog på mig träningskläder och gick en PW på ca 45 min. Skönt! Fotade soluppgången. 
 

Klockan är strax efter 7.



Nu har vi precis ätit frukost, ska strax bege oss till marknaden här i Villamartin på Calle Flamenca som ligger i närheten. 
Vi ska handla frukt och grönsaker! 

Sen får vi se vad som händer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar