25 juli 2013

Slappardag och plockmat


Idag har vi slappat mest. Vi var inne en kortis på Zenia oxå, jag ville visa Lars ett kul litet bord som jag såg i förrgår!


Fint till vår liggfåtölj!? Vad tycks?

Vi åkte sedan ner en sväng till Torrevieja där vi tog en lunch. Parkerade alldeles för långt bort så vi fick gå hur långt som helst innan vi kom till något som liknade en restaurang! 

Igår var det dessutom väldigt varmt, ca 35 grader men det stod helt still, inte minsta bris ens...

På em gick Lars upp o la dig vid poolen, jag la mig på sängen med AC på o somnade direkt... Man blir så trött av värmen.

Jag åkte iväg till affären ock köpte med lite plockmat till oss! Så billigt det är här nere. Handlade för ca 130 SEK, och jag köpte serranoskinka, chorizo skivad, 4 grillade kycklingvingar, en liten cambozola ost, en baguette (pan), vindruvor och en halv camtaloupemelon! Fick mycket för de pengarna! På marknaden köpte vi t ex de där små goda körsbärstomaterna som också finns hemma, ett halvt kilo ca för 1 Euro!


Än så länge är det lite molnigt här men ändå 27 grader, nu är det jätteskönt! Klockan är 8:45. 

Ps idag om 14 dagar åker vi hem! Längtar INTE hem! Utom till er alla förstås! 
Ha det gott där hemma!
Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar