28 nov. 2013

Fredag!!

Hej på er! 

Ännu en vecka har snart gått, tiden rusar verkligen nu! Full rulle hela tiden!
Den här veckan har jag pysslat med adventsstaken. Jag brukar göra den i farmors gamla baktråg och jag blev riktigt nöjd med den i år! Vad tycker ni?


Den här veckan har jag även kört igång med lite träning, jag måste bara ta tag i den biten! Det dåliga samvetet gnager... Har kört 2 rejäla PW och även kört 2 pass med Annika Sjö's tränings DVD. Hade sån träningsverk häromkvällen! Men känner att jag mår väl av det. 

Idag slutar jag jobba vid lunch och blir då hämtad av Frida. Sen bär det av till Gånghester. Har sedan länge lovat hjälpa Robban och Hannah med flytten till sitt nyinköpta hus! De längtar båda två efter det här förstås! Det ska bli kul att se hur det ser ut! 

Igår var det nästsista gången på spanskan. Har jag lärt mig något? Ja, jag känner att jag fått en början och nu är det upp till mig själv hur det ska gå!

Igår var även jag på Greta o Annas rea, halva stan har väl redan varit där! Köpte 2 par brallor, tack Lars för min födelsedagspresent!! 

Nu frukost, sen promenad till jobbet!


Önskar er alla en fin helg!❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar