23 mars 2014

Morgon PW

L

Hej igen!
Gick upp halv 8 och tog på mig träningskläderna och stack ut på en rask promenad! Härligt! Tog "Flamencarundan" idag. Det är på den gatan som lördagsmarknaden alltid är. Ca 45-50 min brukar det ta. Tog med mig telefonen så jag passade på att ta några bilder på min promenad. Man ser mängder med boaganvilla, mimosaträd, palmer förstås och idag såg jag även en megastor High Chaparral! Kommer ni ihåg dem? Man hade dem mycket på 80-talet, bara att skära av en bit o sätta ner i jorden så växte de så det knakade! Här kommer några sköna bilder för er som vill se lite härliga medelhavsväxter!












Igår tog jag en sväng ner till marknaden på egen hand. Lars var med arbetskamraterna och spelade golf så han var inte hemma på hela dagen. Jag köpte med mig en kruka med minipåskliljor som ett litet vårtecken hemifrån, den hamnade i hallen. Söt eller hur?
Köpte mig en hibiscus att sätta på bordet på terassen också! Har velat ha en hibiscus sen vi kom ner! 



Lars, Stefan o Ricardo är på Citronmarknaden, men jag följde inte med idag då jag känner av en huvudvärk som inte vill ge med sig riktigt. 

Ha en fortsatt skön söndag alla! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar