21 mars 2014

Skön vecka och skön fredagskväll

Hej på er!
Idag fyller min älskade Lars 54 år!
Tack för alla goa år med dig min älskling! Jag hoppas att vi får många fler! Love you!!

Haft en bra vecka, jobbat mycket, tiden flyger iväg när man har mycket!
Vi jobbar båda ganska mycket, Lars har börjat visa hus för kunder och det är en hel del korrespondens via mail och telefon. Jag jobbar mycket med datorn och lägger in nya kunder i datasystemet. Vi har många nya idéer och vill så mycket! Snart har vi fått en en hemsida och en egen logo vilket ska bli jättekul att se när den är klar! Nyfiken!


Min älskade hunk!

Finns inget leende som detta!
Grekland 2007, wow vilken resa!


Igår behövde Lars vår dator och då kunde jag inte göra så mycket så jag tog lite ledigt och gick en sväng själv på La Zenia och handlade lite födelsedagspresenter till Lars som ju fyller år idag! Tog en god glass där i solskenet!


Härligt väder och ingen jacka idag inte!


Den nya markisen är uppe!

Önskar er alla en riktigt go helg! Nu ska vi fira med tapas! Det blir serrano, oliver, chilifrästa räkor, spenat med soltorkade tomater, avokado, manchego, gorgonzola och lite annat smått och gott! Grattis min älskling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar