2 maj 2014

Hemma i Sverige!

Hej allihop! 
Vi hade en dramatisk kväll dagen innan jag skulle åka!  Vi kom inte in i vår lägenhet för låset hade gått i baklås, vi kom in efter 2,5 timma! Där fick sig tålamodet en prövning! 
Gick upp 3.30, Lars skjutsade mig till flygplatsen. Sov större delen på planet men vaknade med huvudvärk som sen satt i hela dan! 
Frida o Buster mötte mig på Säve och det var så kul att ses! Vi åkte hem till Frida för att packa ur lite, sen blev det en härlig lunch på Viskan!


Min goa Frida!

Sen åkte vi o hälsade på mormor o morfar o tog en kopp kaffe. Sen en tur till Gånghester för att hälsa på Robban, Hannah o Lilly! Härligt att se alla! 

Gjorde några små ärenden och sen hade vi en härlig kväll hemma hos Frida med lite tapas och rödvin, och show med barnen. Vilken liten teaterapa Molly är! 
Tusen tack för en supertrevlig kväll! 

Rätt som det var hade barnen bytt kläder med varann! De är så härliga! 
Nu har jag sovit såå gott, fått en fin frukost! Idag blir det en tur på stan till att börja med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar