7 maj 2014

Så kul att hälsa på hemma!

Hejsan!
Vilka härliga dagar jag hade hemma i Sverige! 
Träffat de flesta och redan på torsdagen efter vår trevliga lunch på Viskan så hälsade vi på mor o far. Det var kul att ses igen. Snart kommer de ner och hälsar på vilket jag ser mycket fram emot!

Vi åkte sedan vidare till Gånghester och hälsade på Hannah, Robban och Lilly. Oj så hon hade växt sen dess. Vilken goding, hon är för underbar!
Det nyaste nu är arg-blicken och sedan ler hon plötsligt hela hon! Jättekul att träffas och få kramas lite.

Arg-blicken!

Frida älskar att gosa med Lilly!

Så otroligt söt man kan vara!
Sedan åkte vi vidare till Sofia, Martin och Maja! De hade ju fått lilla Agnes veckan innan så vi var där med presenter förstås. Såå liten och ändå ganska stor.. Jättesöt och lik Maja tyckte jag. 

Spetsshorts och topp till Maja som snart fyller 2 år

Vilken go blick tjejerna har! De gillar varandra!
Vilken söt kvartett! Lilly, Maja, Molly och Agnes! 


Sofia med lilla Agnes, så fin!

Jag myser med Lilly, tar vara på varje ögonblick så det räcker länge.

Lilla syster och storasyster

På fredagseftermiddagen gick jag själv på stan en sväng. Sedan träffade jag Gunilla på Brazzeriet och vi käkade och tog några glas vin och hade mycket att prata om förstås. Kul att ses! Tack för en trevlig kväll!


På lördagen åkte vi till Hulu och jag hjälpte till där lite grand. Kul att få umgås med barnen en stund, sen åkte de vidare till kompisar båda två.

Min allra goaste Buster som blivit så stor, fattar det knappt


Ursöta Molly som är en riktig goding! Hon hade längtat lika mycket som jag!

Love you

Mys...

Robban och Hannah som båda fyllt 30 ordnade med en tvärtomfest och de flesta hade fixat och grejat och en del till oigenkännlighet! Såå kul det var att se alla och vilket gott humör alla var på också! 

Vi köpte räkor och tillbehör som vi åt när vi började svida om inför The big 60 years party!! Oj så kul vi hade när vi klädde oss och sminkade oss med mustascher, skägg och buskiga ögonbryn!

Gott med räkor, det var ett tag sen!

Frida börjar bli klar... bra pose..

Redan suddig...

Ibland får man bjuda på sig själv...

Helt plötsligt var Frida mycket lik sin bror!

Herregud så man ser ut...

Bror och syster fast tvärtom!

Robban som tjej, ursnygg!


Flera snygga tjejer...alla med små handväskor!

Presentöppning och sen blev det ett frieri - vilken överraskning! Tjoho!! Grattis till er båda!!

Fina Hannah o Lilly!

Vilken go unge hon är!

Far och dotter, fina ni! 
Jag fick ju även uppleva den svenska våren vilket var ren lyx att få göra under 4 dagar just nu när det är den vackraste tiden! Fantastiskt!
Tog några bilder med mobilen, inte bästa kvalitet tyvärr... Vår vackra stadspark!




Pioner, denna underbara perenn!

Lövträd precis nyutspruckna, vilken skir grönska

Jättesöt liten bänk som Hannah o Robban fick av Malin, jättefin!
Tack så mycket alla inblandade för den här gången! Det har varit härligt att träffas igen och jättemysigt och det lever jag på länge! Tack Frida för goa dagar med dig, det var verkligen jättehärligt att umgås ordentligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar