30 aug. 2013

Träning

Nu känner jag att jag är på gång igen med orken och viljan att få röra på mig!

Jag har nu kört periodisk fasta hela veckan, d v s fem dagar utan problem! Äter sista gången senast 20.00 och äter lunch dagen efter kl 12. Hoppar frukost helt och hållet. Dricker kaffe, vatten försöker jag få i mig ordentligt av. Känner mig faktiskt inte det minsta hungrig innan klockan är 12! Otroligt! Trodde det skulle vara jobbigt hela förmiddagen men det funkar jättebra. 

Jag har ju nu mer tid över på morgonen eftersom frukosten faller bort, så i morse körde jag Annika Sjöö´s DVD vilket var jobbigt då det var ganska längesen sist! Men jag kämpade på så gott det gick och när det väl var gjort kändes det ju jättebra!

Efter jobbet tog jag en PW på en dryg timma vilket också var jätteskönt! Sitter inne hela dagen nu när jag äntligen börjat jobba igen, så visst längtar man ut efter lite frisk luft. Det var lite regn i luften men jag satte på mig kepsen bara och gick ut! Det höll upp i stort sett hela tiden!

Känns skönt nu med fredagkväll, unnar mig ett glas rosé nu!
Strax kör vi igång grillen! Ikväll blir det grillad karrékotlett med lite av auberginegratängen som jag sparat av och lite sallad och en klick bearnaise!
Supergott ska det bli!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar