1 aug. 2013

Lunch och god mat i Cabo Roig

Igår hade vi lite ärenden på fm och sen tog vi en lunch på en uteservering. Vi tog varsin god sallad med ost och skinka. 


Den var riktigt bra! Agua con gas till såklart! 


Ni darling tog en öl förstås!


Sen slappade vi på em, jag gick o la mig, somnade bums, sov nog en halvtimma. Sköönt! Solen tar på krafterna här nere!

På kvällen gick vi upp en snabbis till Ulrich o pratade en stund. Han skulle åka hem idag och skulle bli hämtad 4.30!!! Stackaren! Vi har ju en vecka kvar!
Sen tog vi bilen ner till bargatan vid Cabo Roig och satte oss på Restaurang "an Italian Affair". Tog en jättegod pasta där. 
En mycket trevlig kväll!

I morgon har vi tänkt återuppliva gamla minnen runt Benidorm, Altea, Calpe ev. Och kanske Guadalest, där finns mycket fint porslin, glas och en fantastisk utsikt! 
Det blir en mysig utflykt!


1 kommentar:

  1. Får skriva lite här då... Härligt ni har det! Kan inte hjälpa min reaktion innan, men du vet du väl hur jag känner...:-(

    I morrn ska det bli kanon väder igen! Blir nog någon sjö i närheten tänker jag!

    SvaraRadera